Elektronikus kereskedelem
Az interneten megjelenő vállalkozásoknak nem csak bemutatniuk kell a termékeiket, hanem lehetőséget kell biztosítaniuk azok azonnali megvásárlására is.
A jövő kereskedelmi formája az elektronikus kereskedelem, ahol a vásárló pár kattintással megrendeli a kívánt terméket, mely rövid időn belül az otthonába érkezik.
Mit kell tudnia egy Webáruháznak 2012-ben?
Reméljük Önt is hamarosan ügyfeleink között köszönthetjük és munkánkkal hozzájárulhatunk vállalkozása sikeréhez.
Kapcsolatfelvétel
Mit kell tudnia egy Webáruháznak 2012-ben?
- Az elektronikus kereskedelmet megvalósító webáruházat a vállalkozás munkafolyamataira kell optimalizálni.
- Képesnek kell lennie automatikusan frissíteni a webáruház termék kínálatát a vállalkozása ügyviteli rendszeréből vagy raktárkezelő szoftveréből.
- A rendeléseket vissza kell tudnia juttatni az ügyviteli vagy raktárkezelő szoftverbe.
- Értesítenie kell a vásárlókat az akciókról, újdonságokról, megrendelt termékek státuszáról.
- Kereső optimalizáltnak kell lennie, hogy a keresőkben jobb helyezést érjen el, mint konkurenciái.
- Támogatnia kell a kuponok kezelését, amely ma egy népszerű marketing eszköz.
- Intelligens keresővel kell rendelkezni, amely mindig megtalálja a keresett terméket.
- Termékeket ajánl a vásárlónak az érdeklődési köre és a már megvásárolt vagy kosárba rakott termékei alapján.
- Képesnek kell lennie a futárszolgálat rendszerébe átadni a vásárló szállítási adatait.
Reméljük Önt is hamarosan ügyfeleink között köszönthetjük és munkánkkal hozzájárulhatunk vállalkozása sikeréhez.
Kapcsolatfelvétel